L’Spotify Camp Nou acollirà el proper 2 de gener el tradicional entrenament de portes obertes organitzat per la Fundació FC Barcelona

Un cop finalitzat, els jugadors del primer equip masculí es traslladaran a diversos hospitals de Barcelona per visitar els infants ingressats, una activitat que es reprèn després de dos anys de suspensió a causa de la pandèmia

El proper 2 de gener se celebrarà la tradicional acció solidària de Nadal impulsada per la Fundació FC Barcelona que inclou l’entrenament de portes obertes del primer equip masculí de futbol a l’Spotify Camp Nou i la posterior visita dels jugadors a diversos hospitals de la província de Barcelona. Una jornada molt especial que permetrà a les famílies i els infants hospitalitzats viure la il·lusió d’estar a prop dels cracs blaugrana. En el cas dels hospitals serà la primera visita que es fa després de dos anys de suspensió a causa de la pandèmia. Aquesta tradicional visita als centres hospitalaris permet als infants hospitalitzats oblidar-se per unes hores de la seva malaltia i dels tractaments mèdics i viure una jornada màgica i emocionant amb el Barça.

L’entrenament de portes obertes del primer equip començarà a l’Spotify Camp Nou a partir de les 11.00 hores. Enguany les entrades tindran un cost de 6 euros per al públic general i de 3 euros per a les sòcies i socis del FC Barcelona. La recaptació total anirà en benefici del Projecte Robots del Programa de Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació FC Barcelona, el qual permet a infants hospitalitzats o persones en situació de vulnerabilitat, que no tenen possibilitat de desplaçar-se a les instal·lacions del FC Barcelona, viure l’experiència “Barça” a través d'un robot amb connexions d'àudio i vídeo. El robots Pol i Joyce, que faran possible aquesta màgia, són un homenatge a un nen i una nena que van morir de càncer i que havien participat en projectes de la Fundació durant la seva malaltia. La Fundació FC Barcelona agraeix a les seves famílies que permetin donar els seus noms per recordar-los.

Un cop finalitzi l'entrenament, els jugadors es desplaçaran a diferents centres  hospitalaris de Barcelona per estar a prop dels infants hospitalitzats i oferir-los el seu suport i diversos obsequis. Els centres visitats seran els següents:

-Hospital Sant Joan de Déu
-Hospital Vall d’Hebron
-Hospital de Sant Pau
-Hospital de Barcelona
-Hospital HM Nens de Barcelona
-Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (Can Ruti)
-Hospital Parc Taulí de Sabadell
-Cottolengo Padre Alegre
-Casa Ronald McDonald

INFORMACIÓ DE SERVEI

Amb motiu de l’entrenament de portes obertes del primer equip el proper dilluns 2 de gener, a les 11.00 hores a l’Spotify Camp Nou, us informem del següent:

- Els socis i sòcies i públic en general no podran accedir a l’Estadi sense la corresponent entrada.

-L’obertura de portes de l’Estadi serà a les 10.00 h.

-Les localitats estaran disponibles avui dimarts 20 de desembre  per als socis i sòcies a un preu de tres euros (més 2,5 € de càrrecs de gestió per totes les compres realitzades online) fent clic aqui.

-Per al públic general les localitats estaran a disponibles des de dimecres 21 de desembre a les 11 h a un preu de sis euros (més 2,5 € de càrrecs de gestió per totes les compres realitzades online) fent clic aqui.

-A partir del dia 29 de desembre també és podran adquirir les localitats a les taquilles del Club.

- El públic no podrà accedir a l’Estadi amb vehicle; els socis i sòcies abonats de pàrquing podran entrar-hi per l’accés 14 mostrant la targeta abonament i l’entrada.

- L'entrenament de portes obertes serà retransmès en directe per Barça TV, el web, el canal YouTube i Facebook.