L’equip Fundació Barça Genuine s'estrena en competició oficial a la Lliga Genuine Santander

El nou equip Fundació Barça Genuine jugarà els seus primers partits a LaLiga Genuine Santander.

Aquest cap de setmana es jugaran els partits de tancament de la temporada passada a Tarragona i es jugaran diversos partits entre els 6 nous equips

Aquest cap de setmana el nou equip Fundació Barça Genuine jugarà els seus primers partits al torneig que organitza LaLiga Genuine Santander a Tarragona, on també es disputaran les finals de la Lliga passada, que va haver d’ajornar-se per la pandèmia de la Covid 19.

Els 36 equips que van jugar la Lliga abans de la suspensió i els 6 nous equips, entre els quals hi ha l’equip Fundació Barça Genuine, es trobaran avui divendres al Nou Estadi, camp de l’equip amfitrió, el Nàstic de Tarragona, on se celebrarà la cerimònia inaugural a partir de les 20 hores i comptarà amb la presència del president de LaLiga, Javier Tebas, i del president del Nàstic de Tarragona, Josep Maria Andreu, així com de la directora general de la Fundació FC Barcelona, Dra. Marta Segú.

Durant el dissabte i el diumenge es disputaran al complex esportiu de Salou els partits de final de la Lliga anterior i els equips nous, jugaran diversos amistosos. El Fundació Barça Genuine s’enfrontarà dissabte a les 9.30 hores al UD Eivissa; a les 16.30 hores al CF Fuenlabrada i diumenge a les 12 hores al Burgos CF. Tots els partits es jugaran en quatre parts de deu minuts cadascuna.

El nou equip, que va presentar-se dilluns passat a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, amb la presència del president Joan Laporta i dels seus ambaixadors Alexia Putellas i Gerard Piqué, és un projecte de la Fundació FC Barcelona que ha estat impulsat pel departament de Diversitat i Inclusió del Club i que compta amb la col·laboració d’entitats que treballen amb aquest col·lectiu: Fundació Cruyff, Aura Fundació, Fundació Apinas, AMPANS, Fundació Sant Tomàs, Fundació Cassià Just - Cuina Justa i la Penya Special Barça.

LaLiga Genuine Santander

Aquesta és una competició organitzada per la Fundación LaLiga, en la qual es valoren els gols i també, i d’una manera molt especial, l’esportivitat, el joc net, el treball en equip, el respecte, la superació, i no sols dels jugadors i jugadores, sinó també de l’staff tècnic i l’afició. Tant és així que s’atorguen dos títols de Lliga: un al campió esportiu i un altre al campió del joc net.

La creació d’aquest equip ha estat un dels primers objectius en l’àmbit social de la nova directiva, i es tracta d’una de les propostes del president Joan Laporta abans d’assolir el nou mandat. És una de les primeres accions que s’han dut a terme dins el nou projecte d’inclusió i integració del Club.

Aquesta competició té com a objectiu avançar vers la integració i la inclusió de persones amb altres capacitats en el món de l’esport i està formada per equips representants de clubs membres de l’LFP.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA