La Fundació als camps de refugiats de Grècia

Millorar el benestar emocional, la qualitat de vida, l'educació i la salut dels menors refugiats

A Grècia la Fundació porta a terme, en col·laboració amb diverses organitzacions no governamentals d’àmbit local, programes per millorar el benestar emocional, la qualitat de vida, l’educació i la salut dels menors refugiats i les seves famílies. La Fundació  treballa amb les persones refugiades a partir de la seva pròpia metodologia socio-educativa i esportiva, “SportNet”, a més de col·laborar amb altres accions centrades en la prevenció i millora de la salut, l’accés a l’educació no formal, i tallers de desenvolupament personal i de competències mediambientals.

La tasca que es realitza conjuntament amb les organitzacions locals gregues Cheering i Organization Earth, dues onegés amb les què treballa a diversos camps de refugiats d’Atenes i els seus voltants.  En aquests moments  el projecte beneficia a més de 650 infants i adolescents que viuen en diversos camps (Malakasa, Schisto Korinthos, i Ritsona) o a la mateixa capital grega. La Fundació FC Barcelona treballa des de l’any 2017 en diversos camps tant a la part continental de Grècia com a l’illa de Lesbos.

Video

Coneix el projecte que la Fundació FC Barcelona porta a terme amb els infants refugiats a Grècia