Esport per a la pau i la protecció

Suport i protecció a persones joves refugiades al sudoest d'Uganda

El projecte està destinat a gairebé 4.800 persones refugiades i de comunitats d'acollida que viuen als assentaments de Nakivale i Oruchinga, al districte d'Isingiro, al sudoest d'Uganda, a prop de la frontera de Ruanda i Tanzània. Es desenvolupa conjuntament amb ACNUR-UNHCR, en el context de l'aliança del Club amb aquesta organització. L'actuació se centra principalment en els joves no escolaritzats a qui se'ls proporciona informació sobre protecció, drets de gènere i vies de derivació a través d'esdeveniments esportius. També reben formació en resolució alternativa de conflictes (ADR), negociació i creació de relacions interpersonals així com l'accés a xarxes personals ampliades mitjançant la metodologia socioeducativa SportNet, pròpia de la Fundació, i diversos tornejos de futbol.