Missió, Visió, Valors i Principis

La Fundació Barça fa realitat l'expressió "Més que un club" participant a fer canvis reals entre els infants i els joves més vulnerables a través de l'esport i els seus valors.

El nostre compromís

Som conscients que els problemes socials relacionats amb la exclusió i la marginació social d’infants i joves, deriven en inestabilitat social i violència. Per això, als valors de l’esport hi sumem el compromís:  Com a entitat compromesa i responsable, amb un fort component emocional i de pertinença, creiem que la nostra força com a marca coneguda al món pot ser una palanca de canvi.

Millorar aspectes crítics que afecten la infància i la joventut, que són el futur de la nostra societat.
Aprofitar la força i notorietat que generen l'esport i el futbol, per a sensibilitzar sobre la igualtat i prevenir conductes violentes.
Volem fer-ho des del lideratge d'una entitat com el FCB i la seva capacitat transformadora, aportant solucions diferents.