Acord de col·laboració

Programes i iniciatives per a la infància i la joventut a Catalunya i als Estats Units

L'acord de col·laboració entre la Fundació Barça i la Gasol Foundation busca donar suport a la infància i la joventut dels col·lectius més vulnerables mitjançant pràctiques saludables, l'esport i l'educació en valors. El projecte permetrà crear i executar, de manera conjunta, programes i iniciatives als Estats Units i Catalunya.

La Fundació Barça va iniciar la seva col·laboració amb la Gasol Foundation amb l’estudi PASOS, que lidera aquesta última entitat, centrada en la reducció de les xifres d’obesitat infantil. L’objectiu va ser avaluar el nivell d’activitat física, sedentarisme i estils de vida dels nenes i nenes i adolescents a Espanya, i dissenyar mesures que afavorissin la salut dels més petits.