Campanya/Temporada 2016-2017

'El triomf dels somnis' Els jugadors del primer equip somien ser invencibles, marcar una època, guanyar títols. Els nens i nenes dels projectes de la Fundació Barça i UNICEF somien accedir a l'escola, tenir material esportiu per poder jugar, tenir un futur.

Un compromís per reivindicar els drets dels nens i les nenes arreu del món

Per commemorar el dia Universal de l'Infant del 1989, quan l'Assamblea General de l'ONU va aprovar la Convenció sobre els Drets de l'Infant, la Fundació Barça i UNICEF impulsen diverses accions:

La Llotja dels Infants, protagonistes en el partit Barça-Màlaga.

Les vitrines del Camp Nou Experience, que mostren elements de l'aliança.

Viatge a Sud-àfrica per conèixer els projectes conjunts.

Aliança

Fundació Barça i UNICEF: una dècada treballant junts

Ambdues entitats han posat en marxa una campanya que equipara els èxits esportius del Barça amb les fites socials aconseguides en el marc de l'acord amb l'Agència de les Nacions Unides.

Els projectes se centren a Sud-àfrica, Ghana, el Brasil i la Xina, i s’utilitza l'esport com a eina educativa i de desenvolupament. Aquests projectes han arribat a prop d'un milió de beneficiaris.

Col·labora

Per una societat més igualitària i inclusiva

La Fundació Barça ha incrementat la seva aportació d'1,5 milions d'euros anuals fins a 2 milions. Pot unir-te a la nostra causa: donar suport a la infància i a la joventut dels col·lectius més vulnerables mitjançant l'esport i l'educació en valors.

Testimonis

Hem pogut veure una imatge històrica que quedarà per al record i que ens motiva a continuar treballant a favor de la infància de la mà de l'UNICEF

Josep Mª Bartomeu

President del FC Barcelona