Aliances amb hospitals pediàtrics

Fomentar les emocions positives dels infants malalts

La participació de l’Hospital Sant Joan de Déu, l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, l’Hospital de Sant Pau, l’Hospital Germans Trias i Pujol, l’Hospital de Nens de Barcelona i l’Hospital Parc Taulí de Sabadell amb la Fundació Barça permet desenvolupar el programa Benestar Emocional Pediàtric per fomentar les emocions positives dels nens i nenes en situacions de malaltia i vulnerabilitat.

El projecte fomenta la millora en l'hospitalització dels nens i nenes, mitjançant l'ús de les noves tecnologies a través d'experiències virtuals. Dins del programa s'inclou el projecte Nadal, és tot l'Any, visites molt especials als hospitals per part dels jugadors i jugadores del primer equip i de les diferents seccions esportives del Barça.

Gràcies a aquesta col·laboració, la Fundació Barça ha donat suport a més de 170.000 beneficiaris i als seus entorns familiars.