Aliances amb hospitals pediàtrics

Fomentar les emocions positives dels infants malalts

La participació de l’Hospital Sant Joan de Déu, l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, l’Hospital de Sant Pau, l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol, l’Hospital de Nens de Barcelona i l’Hospital Parc Taulí de Sabadell amb la Fundació Barça permet desenvolupar el programa Benestar Emocional Pediàtric per fomentar les emocions positives dels nens i nenes en situacions de malaltia i vulnerabilitat.

El projecte fomenta la millora en l'hospitalització dels nens i nenes, mitjançant l'ús de les noves tecnologies a través d'experiències virtuals. Dins del programa s'inclou el projecte Nadal, és tot l'Any, visites molt especials als hospitals per part dels jugadors i jugadores del primer equip i de les diferents seccions esportives del Barça.

Gràcies a aquesta col·laboració, la Fundació Barça ha donat suport a més de 170.000 beneficiaris i als seus entorns familiars.