Oriola, Pustovyi, Niang i De la Fuente, nous ambaixadors One Team

Per primer cop el projecte comptarà amb un equip de quatre ambaixadors

Aquesta tarda s’ha donat el tret de sortida a la nova temporada de One Team al Palau blaugrana amb la presentació oficial dels nous ambaixadors d’aquest programa creat per l’Eurolliga, en què col·labora la Fundació Barça i el Barça Lassa de bàsquet, pretén utilitzar la pràctica del bàsquet per al foment de la inclusió social, de l’equitat de gènere i dels valors entre els joves.

Aquests ambaixadors són el segon capità Pierre Oriola i el pivot Artem Pustovyi, que representaran el primer equip; Magatte Niang serà la representant del CBS Barça Femení i Rodrigo De La Fuente, excapità i jugador del Barça entre el 1997 i el 2007, representarà els exjugadors blaugrana.

Aquest any el projecte One Team es desenvoluparà al Centre Penitenciari de Joves de Quatre Camins, a la Roca del Vallès i implicarà els jugadors del primer equip del Barça Lassa. S’utilitzarà la metodologia FutbolNet, aplicada al bàsquet per treballar els valors del Barça i la seva Fundació amb interns que vulguin formar part del projecte.

Declaracions d’Artem Pustovyi, jugador del Barça Lassa

"Intentarem veure com podem ajudar aquests nois per contribuir a fer que canviïn la seva conducta."

Declaracions de Pierre Oriola, jugador del Barça Lassa

“Crec que el Barça i la Fundació fan molt bona feina. És un projecte que ens uneix a persones que per situacions de la vida es troben en un context diferent i creiem que, a través del bàsquet, podem inculcar-los certs valors”.

Declaracions de Magatte Niang, jugadora del CBS Barça Femení

“Estic molt contenta de poder participar en aquest projecte. Ens permet arribar a gent que no ho està passant malament i ajudar-los a intentar gaudir i aprendre. Crec que els interns gaudiran molt de la implicació dels jugadors”.

Declaracions de Rodrigo de la Fuente, exjugador del Barça Lassa

“És un programa molt especial que fem amb l’Eurolliga, estic molt satisfet de poder participar-hi i molt agraït als altres ambaixadors per formar part d’aquest projecte. És el primer cop que portem One Team a un centre penitenciari, tot i que la Fundació té experiència amb programes a la presó."

Les impressions dels ambaixadors