Col·laboració

La Fundació Barça i ACNUR braç a braç per visibilitzar la situació de les persones refugiades

Des de la Fundació Barça compartim amb ACNUR (l'Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats) la preocupació pel context actual de les més de 70 milions de persones refugiades i desplaçades arreu del món, una part significativa de les quals són menors.

A més de la campanya Sign and Pass del 2017, que va comptar amb el suport d'alguns dels principals jugadors del Club a favor dels nens i nenes refugiats, la Fundació, a través de Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, va tenir l'ocasió d'explicar a la seu d'ACNUR, a Ginebra, a finals del 2018, el programa de la Fundació de suport als infants i joves refugiats.

Testimonis

L'amor per l'esport uneix a les persones d'una manera única. La passió i l'acceptació que sorgeixen quan es practica un esport o es dóna suport a un equip poden acabar amb les diferències

Filippo Grandi

Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats