Fundació Barça Genuine

El valor de les persones amb discapacitat intel.lectual

Un equip format per 28 homes i dones amb discapacitat intel·lectual

TrobadaMapiLeniRonaldArajoambFundaciBaraGenuine08112023_mapi_ronald_fundaciobarca-062

Des del mes de setembre de 2021 existeix un nou equip de futbol, el Fundació Barça, format per 21 nois i 7 noies amb discapacitat intel.lectual. La creació d’aquest equip ha estat un dels primers objectius en l’àmbit social de la Junta directiva de Joan Laporta i una de les primeres accions dutes a terme en el nou departament de Diversitat i Inclusió del Club.

L’equip Fundació Barça Genuine va participar, a la temporada 21-22 i per primera vegada, en LaLiga Genuine Santander, una competició en la qual es valoren els gols però també, l’esportivitat, el joc net, el treball en equip, el respecte i la superació. LaLiga Genuine Santander té com a objectiu avançar cap a la integració i la inclusió de persones amb altres capacitats en el món de l’esport i està formada, principalment, per equips representants de clubs membres de la Liga de Fútbol Profesional.

Presentació Sistema de Protecció a la Infància del FC Barcelona

Tanca l'article