El FC Barcelona i Spotify amplien el seu acord de patrocini fins al 2030
- label.aria.viber Viber
 - label.aria.whatsapp Whatsapp
 - label.aria.twitter Twitter
 - label.aria.facebook Facebook
 - label.aria.messenger Messenger
 - label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
 
Després de tres anys de col·laboració d’èxit, el FC Barcelona i Spotify han decidit ampliar el seu acord de patrocini fins al 2030, tant per a les samarretes dels primers equips masculí i femení de futbol com per al frontal de les equipacions d’entrenament. Els naming rights de l’Spotify Camp Nou continuen vigents fins al 2034, mentre l’estadi -situat al cor del complex de l’Espai Barça- continua transformant-se en una instal·lació esportiva i d’entreteniment de referència mundial.
Tant Barça com Spotify són marques amb una presència global i centenars de milions de seguidors i seguidores arreu del món. Aquesta unió permet a ambdues marques ampliar el seu impacte en mercats estratègics i generar sinergies conjuntes amb un abast internacional, connectant amb noves audiències i consolidant la seva projecció global.
Des de que l’associació entre el FC Barcelona i Spotify va començar, el 2022, s’han creat moments i accions inoblidables -tant per a l’afició com per als i les artistes musicals- que han traspassat els límits dels patrocinis esportius i han fet ressonar la connexió entre futbol i música arreu del món.
L’ampliació d’aquesta aliança reforça l’ambició compartida d’explorar noves formes de connexió entre l’afició, el futbol i la música impulsant experiències úniques i globals. Amb la reobertura de l’Spotify Camp Nou en l’horitzó i una excel·lent generació de joves talents, el FC Barcelona i Spotify miren junts cap al futur per donar forma a una nova i prometedora era per al Club i la seva comunitat global.
- label.aria.viber Viber
 - label.aria.whatsapp Whatsapp
 - label.aria.twitter Twitter
 - label.aria.facebook Facebook
 - label.aria.messenger Messenger
 - label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç