Travis Scott, a la samarreta del Clàssic de la mà de Spotify

Travis Scott, a la samarreta del Clàssic de la mà de Spotify

El cantant nord-americà és l’artista escollit per protagonitzar l’equipació de joc del primer equip masculí el proper 11 de maig i de l’equip femení el dia 18, amb el logotip de la seva marca Cactus Jack

L’artista escollit per al sisè canvi de logotip a la samarreta de joc del FC Barcelona, de la mà de Spotify, serà el cantant nord-americà Travis Scott. Per al Clàssic de l’11 de maig els jugadors del primer equip lluiran al pit el logotip de Cactus Jack, una marca creada per l’artista que dona nom al seu segell discogràfic, a les seves col·leccions de moda i que actua com el seu alter ego creatiu. Aquest emblema també apareixerà a l’equipació del primer equip de futbol femení per al partit de Lliga F del 18 de maig.

Travis Scott és un dels artistes més escoltats a Spotify, famós per la seva capacitat de mesclar estils que van del rap passant pel hip-hop alternatiu, entre d’altres. El músic compta amb més de 67 milions d'oients mensuals a la plataforma i més de 44.000 milions de reproduccions, incloent-hi cinc cançons al Billions Club -el grup de temes que acumulen més de mil milions de reproduccions- (goosebumps, SICKO MODE, HIGHEST IN THE ROOM, BUTTERFLY EFFECT i FE!N).

El nord-americà pren el relleu de Coldplay, KAROL G, The Rolling Stones, ROSALÍA i Drake, artistes que l’han precedit en el pit de la samarreta del FC Barcelona.

Travis Scott actuarà a Barcelona

Per primera vegada Spotify portarà l’artista que protagonitza el canvi de logo a actuar a Barcelona abans del Clàssic. Una fita important tant en la carrera de Travis Scott – perquè serà el seu primer concert a la ciutat-, com en la col·laboració que uneix Spotify i el Barça. L'actuació tindrà lloc la nit abans del Clàssic, el 10 de maig, en un indret emblemàtic de Barcelona transformat en escenari musical. Un concert privat exclusivament per als fans més fidels del cantant nord-americà que, a través de Spotify, seran convidats a aquest espectacle únic.

Samarretes i roba lifestyle d’edició limitada 

Com és habitual en aquests emblemàtics canvis de logo, es posen a la venda dues edicions exclusives de la samarreta de partit, que es poden adquirir des d’aquest divendres dia 2 a les Barça Stores, a la plataforma d’e-commerce del Club, a SNKRS i TravisScott.com

Una de les edicions limitades consta de 1.899 unitats en qualitat Match de la samarreta de partit i una altra, de més exclusiva, té només 22 unitats, també en qualitat Match, i porta la signatura dels jugadors i de les jugadores titulars dels dos partits, el Clàssic i el de la Lliga F.

També es posarà a la venda el dia 9 de maig al web de l’artista una línia de roba lifestyle d’edició limitada que trasllada l’univers creatiu de Travis Scott a peces de roba còmodes i casuals, entre les quals, samarretes, dessuadores, una gorra, uns pantalons curts, una jaqueta, una bufanda i una pilota de futbol estil retro.

El FC Barcelona també compartirà una edició especial de la popular playlist Barça Matchday a Spotify amb cançons temàtiques per motivar els jugadors i l’afició abans del partit, que ha estat curada per Travis Scott.

Aquesta nova col·laboració uneix un cop més futbol, música i moda, reflectint el compromís de Spotify amb els artistes, el FC Barcelona i les audiències globals fans de la música i del futbol.

DECLARACIONS DE TRAVIS SCOTT: 

“El Clàssic és un moment que tot el món segueix. Col·laborar amb Spotify i el FC Barcelona em permet fusionar el meu univers amb el seu. Això no va només de posar Cactus Jack en una samarreta. Es tracta de construir quelcom que difumini la línia entre la música i l’esport. Ser el primer artista a actuar a Barcelona com a part d’aquesta col·laboració i compartir aquest moment amb els meus fans ho trasllada tot a un altre nivell.”

DECLARACIONS DE JULES KOUNDE, JUGADOR DEL FC BARCELONA:

"Com a persona que escolta la música de Travis des de fa molt de temps i com algú que es preocupa per l'estil, aquesta col·laboració amb Spotify la trobo poderosa. Veure el logotip de Cactus Jack a la nostra samarreta i formar part d'un projecte que combina futbol, moda i música és quelcom que m'inspira molt i estic orgullós de formar part d'un club que impulsa això."

DECLARACIONS DE JOAN LAPORTA, PRESIDENT DEL FC BARCELONA: 

"El canvi de logotip per al Clàssic és l’exemple més clar de com l’aliança entre Spotify i el FC Barcelona és capaç de generar converses que van més enllà del món de l’esport. Aprofundeix en la voluntat del Club d’interactuar amb la nostra afició d’una forma innovadora i ens acosta a nous públics a tot el món a qui explicar-los qui som i com som.  En aquest Clàssic, que pot ser decisiu per a la temporada, donem la benvinguda a una figura tan global com Travis Scott a família d’artistes que han posat el seu nom a la nostra samarreta en un dels esdeveniments esportius més importants del planeta”.

DECLARACIONS DE MARC HAZAN, VICEPRESIDENT DE PARTNERSHIPS I MARKETING DE SPOTIFY:

"El que fem aquí és oferir als artistes un escenari com cap altre. Aquesta col·laboració amb Travis Scott, juntament amb el FC Barcelona, ​​és el nostre projecte més ambiciós fins al moment. Una icona global que col·labora amb nosaltres en el partit més important del món i que actuarà en directe per als fans a Barcelona: aquest és el poder que estem alliberant. És una expressió fidedigna del que impulsen Spotify i el FC Barcelona: un compromís profund i indestructible amb els fans."

Foto Botiga 2

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut