Joan Laporta participa en l’Open Day de la Fundació Cruyff

El president del FC Barcelona i de la Fundació Barça ha acompanyat la família Cruyff en una jornada d’inclusió a través de l’esport amb 900 infants al Complex Esportiu La Mar Bella de Barcelona

El president del FC Barcelona i de la Fundació FC Barcelona, Joan Laporta, ha participat aquest dijous a l’Open Day de la Fundació Cruyff al Complex Esportiu Municipal La Mar Bella de Barcelona. L’esdeveniment ha comptat amb la presència de la família Cruyff, encapçalada per l’esposa de Johan Cruyff, Danny, i els seus tres fills Susila, Chantal i Jordi. L’Open Day és la jornada esportiva per excel·lència de la Fundació Cruyff, on més de 900 infants i joves participants, amb i sense diversitat funcional, han gaudit d’una jornada d’esport i lleure.

L’esport i el joc són importants per als infants i, especialment, per als infants amb algun tipus de discapacitat. No només per la seva salut sinó també per la seva interacció social amb els altres. A través de l’esport descobreixen els seus talents i desenvolupen, entre d’altres, la seva pròpia autoconfiança.

La Fundació Cruyff treballa, en col·laboració amb altres entitats, per ampliar l’oferta esportiva, arreu del territori, per a infants amb discapacitat, contribuint a una major accessibilitat a la pràctica esportiva, tot continuant el que Johan Cruyff va començar.

La Fundació FC Barcelona col·labora amb la Fundació Cruyff des de l’any 2004. Primer va ser amb la posada en marxa dels anomenats Cruyff Courts -petits camps de futbol públics i de lliure accés als barris de diferents ciutats del món on es promou la integració social a través de l'esport- i actualment a través del projecte “Sortiu i gaudiu”, que utilitza el futbol i l'esport com a eina de transformació social. Més de 4.000 nens, nenes i joves de Catalunya i tot l'estat participen en aquest projecte.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut