El Fundació Barça es corona a la Genuine World Cup

Les jugadores i els jugadors blaugrana guanyen la primera edició d’aquest torneig internacional, que s’ha jugat a Houston aquest cap de setmana

Una nova fita assolida pel Fundació Barça Genuine. Els jugadors i les jugadores d’aquest equip han viscut uns dies inoblidables a Houston (Estats Units), on han participat, i guanyat, la primera edició de la Genuine World Cup, un torneig de futbol inclusiu en el qual han trobat equips dels Estats Units, Portugal, Mèxic i també de LaLiga Genuine.

L’aventura que han viscut les cinc dones i els nou homes que aquesta vegada han format l’equip blaugrana ha anat més enllà del terreny de joc, ja que han pogut gaudir d’experiències úniques, com ara una visita a les instal·lacions de la NASA, on han fet un tour per la nau espacial que va viatjar a la lluna l’any 1969; l’assistència a un partit de bèisbol en el Minute Maid Park entre els Pittsburgh Pirates i els Houston Astros i l'assistència al partit de futbol de la Leagues Cup entre el Tigres UANL i l’Inter de Miami, a l’NRG Stadium. A més, en un dels entrenaments que han realitzat han rebut la visita dels Houston Culers, la penya blaugrana que hi ha a la ciutat texana, que no va voler perdre l’oportunitat de fer barcelonisme.

Ple de victòries

Pel que fa al torneig, el Fundació Barça va debutar amb victòria dijous passat, davant el Querétaro al Holloway Field (3-0). L’endemà, divendres, va aconseguir dos triomfs més, també per 3-0, davant el United Genuine i la selecció mexicana DI, en el mateix escenari. Com que hi va haver empat a punts en la lligueta amb el Benfica i el València, va caldre anar a una tanda de penals tripartida en què va ser determinant l’actuació dels dos porters del Fundació Barça, Cristian i Sergi, perquè els blaugrana juguessin la final del torneig.

Dissabte els Genuine del Barça, que han estrenat la samarreta de la temporada 2024/25 en aquesta Genuine World Cup, van jugar el partit que els va fer campions davant l’Sporting de Portugal. Una encertada actuació de Max en la segona part del partit va ser decisiva perquè el trofeu se’n vagi cap al Museu del FC Barcelona.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut