El Fundació Barça també se'n va als Estats Units aquest estiu

Entre l’1 i el 3 d’agost viatja a Houston per jugar la primera edició de la Genuine World Cup, un torneig inclusiu internacional amb equips de LaLiga Genuine dels Estats Units, de Mèxic i de Portugal

Segona experiència del Fundació Barça als Estats Units, després de la que va viure fa dos anys a Miami, on va guanyar ‘The Original Challenge’, la primera competició de futbol inclusiu amb equips de LaLiga Genuine i de la MLS. Si en aquella ocasió l’escenari va ser el monumental Daytona Internacional Speedway, aquesta vegada ho seran el Holloway Field i l’imponent Shell Energy Stadium. El torneig s’anomena ‘Genuine World Cup’ i es juga a Houston (Texas), entre l’1 i el 3 d’agost. Els homes i les dones del Genuine blaugrana es trobaran amb equips dels Estats Units -el local Houston Dynamo, l’Inter Miami i l’Special Olympics USA-, de Mèxic -el Querétaro, el Tigres UANL i l’Special Olympics México-, i de Portugal -el Benfica i l’Sporting-. Representant LaLiga Genuine, a més del Fundació Barça, hi haurà el Gimnàstic de Tarragona, l’Athletic Club i el València.

La competició s’estructurarà en dos grups de sis equips i a cada equip se li assignaran tres partits, però no jugaran tots contra tots. La classificació que surti en cada grup després d’aquests tres partits determinarà les finals: jugaran el primer d’un grup contra el primer de l’altre, el segon contra el segon i així successivament. En total, doncs, el Fundació Barça, com la resta de participants, gaudirà de quatre partits. La fase de grups es jugarà al Holloway Field, mentre que les finals es jugaran al Shell Energy Stadium, on disputa els seus partits el primer equip del Houston Dynamo.

Visita a la NASA i partit de l’Inter Miami

El Fundació Barça volarà cap a Texas el dimarts 30 de juliol i tornarà a Barcelona el diumenge 4 d’agost. El dimecres 31 d’agost està prevista una visita a la seu de la NASA, així com l’assistència al partit de beisbol entre els Houston Astros i els Pittsburg Pirates. L’endemà començarà la competició, fins al matí de dissabte 3 d’agost. A la nit, els jugadors i les jugadores del Fundació Barça, juntament amb la resta de participants a la ‘Genuine World Cup’, podran veure el partit de Leagues Cup entre el Tigres UANL i l’Inter Miami, que es disputarà a l’NRG Stadium de Houston, on juguen els seus partits els Houston Texans de l’NFL.

Els equips participants a la ‘Genuine World Cup’ s’allotjaran a la Universitat de Rice. Allà, durant el matí de l'1 d'agost, tindrà lloc també la ‘Genuine Connect’, una jornada de networking que reunirà diferents ponents que exposaran iniciatives que s'estan desenvolupant per promoure la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut