Trobada de campions

El Barça de Xavi ha retornat als entrenaments aquest matí amb la companyia de la plantilla i el cos tècnic del Fundació Barça. Els campions de LaLiga Santander 2022/23 han saltat a la gespa del Camp Tito Vilanova entre els aplaudiments d’aquest equip, que la temporada passada va ser campió del grup Compañerismo de LaLiga Genuine. En un ambient distés, enmig d’abraçades i somriures, Gavi, Araujo, Lewandowski, Ter Stegen i companyia han estat felicitats pel títol aconseguit diumenge passat, a quatre jornades del final del campionat.

També Sergi Roberto, l’ambaixador del Fundacio Barça, s’ha abraçat als jugadors i les jugadores d’aquest equip. Aquesta és la segona trobada entre el Fundació Barça i el primer equip del FC Barcelona, després de la que hi va haver fa un any, el 13 de maig de 2022, també coincidint amb el Mes Europeu de la Diversitat. Igual que aquell día, avui hi ha hagut foto de grup i unes paraules de Xavi. “Sé que aquesta temporada també ho esteu fent molt bé”, ha dit el tècnic de Terrassa, que s’ha mostrat content i agraït per les mostres d’afecte rebudes.

El Fundació Barça tancarà la seva participació a LaLiga Genuine 2022/23 els pròxims 10 i 11 de juny, amb la disputa de la quarta Fase de la competició, a Vila-real. La temporada s’acabarà, però, amb el Torneig DICUP que tindrà lloc a la Ciutat Esportiva Joan Gamper el 17 de juny.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut