Un viatge molt especial del Fundació Barça a Amsterdam

L’equip blaugrana jugarà amb l’Ajax-Only Friends 50 anys després del fitxatge de Johan Cruyff pel FC Barcelona

Segon desplaçament europeu del Fundació Barça, que, si fa un mes va viatjar a Croàcia per jugar la Special Power League, aquest cap de setmana tindrà l’oportunitat de conèixer Amsterdam. Allà ha estat convidat per compartir una matinal de futbol amb l’Ajax-Only Friends. L’esdeveniment és especialment emotiu perquè tindrà lloc mig segle després del fitxatge de Johan Cruyff pel FC Barcelona, precisament des de l’Ajax. La petjada de qui va ser un dels més grans futbolistes de la història ha estat igualment transcendent en els dos clubs, com a jugador i com a entrenador. Per això, i per la sensibilitat que Cruyff sempre va mostrar per les persones amb discapacitat, no hi ha millor tribut per a ell que aquesta trobada entre el Fundació Barça i l’Ajax-Only Friends.

Els jugadors i jugadores del Fundació Barça arribaran a Amsterdam demà dissabte al migdia i, després de visitar el centre de la ciutat, soparan al Friendship Sports Centre, juntament amb els nois i noies de l’Ajax-Only Friends. Tot seguit, assistiran al partit de l’Eredivisie entre l’Ajax i l’AZ Alkmaar, al Johan Cruyff Arena. Diumenge al matí, entre les 10 i les 11 hores, serà l’hora del futbol entre blaugranes i ajacied, que jugaran dos partits en la modalitat de Futbol 7, al Friendship Sports Centre. Mai com en aquests partits tindrà sentit la frase “sortiu i gaudiu”, que va pronunciar Cruyff al vestidor de Wembley abans d’aconseguir la primera Copa d’Europa de la història per al Barça.

L’estada del Fundació Barça a Amsterdam s’acabarà amb un dinar i una petita festa compartida pels protagonistes.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut