Entrenament inclusiu de l’Agrupació de Jugadors amb el Fundació Barça

Sessió d’entrenament compartida dels campions de LaLiga Genuine 2021/22 amb un grup d’exjugadors i exjugadores blaugrana

Nova experiència per al Fundació Barça. L’equip format per persones amb discapacitat intel·lectual va compartir la sessió d’entrenament d’ahir amb un grup d’exfutbolistes, membres de l’Agrupació Jugadors del FC Barcelona. Com va passar poc abans de Nadal, amb l’entrenament conjunt amb el Femení B, al Camp 5 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper es va viure una tarda plena d'aprenentatges i somriures. Aquesta vegada, a més, els jugadors i les jugadores del Fundació Barça van rebre com a obsequi una samarreta vintage del Barça personalitzada.

Després de participar, el cap de setmana passat, en la segona fase de LaLiga Genuine, de la qual és l’actual campió del grup Compañerismo, el Fundació Barça va gaudir, doncs, d’una jornada molt especial en què van participar les exjugadores Núria Suñé, Esther Torrecilla, Cristina Molina i Cristina Pacheco, i els exjugadors Jordi Ferrón, Jordi Durà, Jordi Aguilar i José M. Martínez. Van preparar la sessió d’entrenament, conjuntament amb el cos tècnic del Fundació Barça, Joan Carles Hidalgo, David Forcat i Jordi Martínez. Tot plegat, sota la mirada del president i el vicepresident de l’Agrupació Barça Jugadors, Juan Manuel Asensi i Rafael Zuviria.

Declaracions de Jesús Unzué, entrenador del Fundació Barça

“Les sessions d’entrenament com aquesta generen unes dinàmiques molt enriquidores per als jugadors i les jugadores del nostre equip. A més, ens permet conèixer altres membres del nostre Club, que porten el mateix escut que nosaltres. Aprenen, gaudeixen i els serveix molt”.

“Personalment, estic vivint una experiència molt enriquidora. Aprenc molt dels jugadors i les jugadores del Fundació Barça. Els somriures i abraçades amb què et reben cada dimecres són un reforç molt gran”.

Declaracions de Jordi Ferrón, exjugador del FC Barcelona i membre de l’Agrupació de Jugadors

“Quan es diu que el Barça es Més que un club és per coses com aquest equip. Tothom ha de tenir l’oportunitat de disfrutar del futbol i de portar la samarreta del Barça. Com a pare d’un nen amb discapacitat intel·lectual, m’agrada veure que les persones com el meu fill poden gaudir del treball en equip i de portar aquesta samarreta. Tant de bo aquesta sigui la primera de moltes col·laboracions entre l’Agrupació i el Fundació Barça”.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut