Aquest diumenge, la llotja de l’Estadi Olímpic Lluís Companys ha viscut una de les cites més rellevants de la temporada amb motiu de la celebració del clàssic entre el FC Barcelona i el Real Madrid. El partit ha esdevingut una ocasió institucional i simbòlica de primer ordre, amb una presència destacada de representants polítics, corporatius i esportius, tant d’àmbit nacional com internacional.
Institucions del país i de l’Estat
A la llotja hi han assistit autoritats representatives de les principals institucions, com l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, el Parlament de Catalunya i el Govern de l’Estat espanyol, posant de manifest l’impacte cívic i social del Clàssic més enllà de l’àmbit esportiu.
Partners globals i una icona del hip-hop
També han estat presents representants de Spotify, partner principal del Club, encapçalats per Marc Hazan, vicepresident de Màrqueting i Patrocini, i de Nike, amb la presència de Nicolas Barthes, vicepresident de Sports Marketing per a la regió EMEA. Ambdós han volgut acompanyar el Club en una jornada de màxima projecció internacional.
Un dels moments més visuals del partit ha estat, precisament, l’estrena de la samarreta del primer equip amb el logotip de Travis Scott, com a part de la col·laboració amb Spotify. El mateix artista, un dels més influents del panorama musical global, ha estat present a la llotja i ha seguit el partit en directe, juntament amb l’actor Terry Crews, conegut per la seva trajectòria a la televisió i el cinema, i gran aficionat al futbol.
Llegendes blaugrana
Entre les personalitats convidades, també hi han assistit exjugadors emblemàtics del Club com Thierry Henry, Edgar Davids i Romario, que han volgut viure el Clàssic des de la llotja i saludar l’afició. La seva presència simbolitza el vincle entre generacions i la memòria col·lectiva del barcelonisme.
El Dia d’Europa, també present
Coincidint amb la celebració del Dia d’Europa, el Consejo Superior de Deportes ha fet entrega d’un banderí commemoratiu a ambdós Clubs i a les institucions presents, com a gest simbòlic d’unió i cooperació dins l’àmbit esportiu europeu.