El FC Barcelona renova la identitat de les seves botigues sota el nom de

El FC Barcelona renova la identitat de les seves botigues sota el nom de "Barça Botiga"

La iniciativa, acordada per la Junta Directiva, reforça el compromís del Club amb la promoció de la llengua catalana i s'aplicarà progressivament a totes les botigues físiques i en línia.

Aquest dijous s’ha fet efectiu el canvi de nom de les botigues oficials del FC Barcelona, que passen de dir-se Barça Store a Barça Botiga. Aquesta decisió dona compliment a un acord aprovat per la Junta Directiva el passat 24 d’abril i s’emmarca en el compromís ferm del Club amb el foment i la promoció de la llengua catalana.

El canvi de rètols i imatge ja s’ha aplicat avui a la botiga insígnia de l’Estadi i, de manera progressiva, s’estendrà a la resta de punts de venda oficials, tant les gestionades directament pel Club com les que funcionen en règim de llicència. 

Una xarxa de 21 punts de venda arreu

Actualment, el FC Barcelona compta amb 21 botigues físiques, a més de la seva botiga en línia. En règim de gestió directa, el Club opera 15 establiments:

  • Spotify Camp Nou
  • Canaletes
  • Passeig de Gràcia
  • Madrid
  • T4 Madrid-Barajas
  • Centre Comercial Arenas
  • Poble Espanyol
  • Barça Store & Exhibition Sagrada Família
  • Westfield La Maquinista
  • Parc Central Tarragona
  • Aeroport T1 Barcelona
  • Aeroport T2 Barcelona
  • La Roca Village
  • Maremagnum
  • Aeroport de Palma de Mallorca

A aquestes se sumen sis botigues més en règim de llicència, localitzades a Palma de Mallorca, Salou, Platja d’Aro, Ronda Universitat de Barcelona, i les recents obertures a Tbilissi i Màlaga.

D’aquesta xarxa, 11 botigues es troben a la ciutat de Barcelona i 10 fora de la ciutat, consolidant la presència del Club tant a nivell local com internacional.

Un pas més en la promoció del català

El canvi de nomenclatura també s’inscriu en la voluntat del Club de reforçar l’ús del català en tots els àmbits de la seva activitat. En aquest sentit, el FC Barcelona es va adherir recentment al moviment “Català per a Tothom: a cada barri, a cada escola, a cada feina”, impulsat per Òmnium Cultural i desenes d’entitats del país.

A través d’aquesta aliança, el Club reafirma el seu paper com a referent social i cultural, compromès amb la universalització de l’accés al català i amb la defensa dels valors fundacionals del catalanisme.

La nova imatge de Barça Botiga serà, doncs, una eina més per visibilitzar aquest compromís i fer present la llengua catalana en l’experiència comercial i institucional del Club.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut