COL·LECTIU DE BENEFICIARIS ATESOS TEMPORADA 2022-2023

1. NÚMERO DE BENEFICIARIS DELS PROJECTES PROPIS DE LA FUNDACIÓ BARÇA:

El número total de infants i joves és de 141.278.

2. CRITERIS PER LA SELECCIÓ DELS BENEFICIARIS:

• La participació als projectes és sempre lliure, gratuïta i voluntària.
  • Diversos projectes es duen a terme en coordinació amb els departaments de benestar social del territori en qüestió per assegurar que els nens i les nenes més vulnerables tinguin accés a les nostres activitats, i es prioritzen les places per als col·lectius més vulnerables.
  • En els projectes internacionals, són les pròpies entitats implementadores les que seleccionen els nens, nenes i joves participants, també de col·lectius vulnerables.
  • Al Programa de prevenció del Bullying a les escoles hi participa el professorat que rep formacions (voluntàriament), amb continguts que més tard imparteix l'alumnat.
  • Al Programa de Benestar Emocional Pediàtric hi participen els nens seleccionats pels principals Hospitals pediàtrics de Catalunya, i per les entitats que treballen amb nens greument malalts.

3. PRESTACIONS I SERVEIS REALITZATS:

• Programes d’acció comunitària amb refugiats: participació en activitats/sessions extraescolars socioeducatives esportives acompanyades per monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació Barça, tant per a la població refugiada com per a la comunitat d’acollida.
  • Projectes d'inclusió social amb metodologia SportNet a municipis de Catalunya: activitats/sessions extraescolars socioeducatives esportives acompanyades per monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació Barça.
  • Projectes a centres penitenciaris: procés de transferència de la metodologia SportNet a Centres de la xarxa de Justícia juvenil i dones de Catalunya. Accions de parentalitat positiva a centres de justícia d'adults homes.
  • Programes d'educació i protecció: participació en activitats/sessions extraescolars socioeducatives esportives acompanyades de monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació Barça.
  • Projecte Joves Futur+: participació en formacions i sessions de mentoria, acompanyament psicosocial i d'inserció laboral.
  • Programa prevenció Bullying: activitats dins de les assignatures d'educació física, artística i tutoria.

Programes de salut i benestar emocional: participació en activitats/sessions extraescolars socioeducatives esportives acompanyades per monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació Barça.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut