COL·LECTIU DE BENEFICIARIS ATESOS TEMPORADA 2021-2022

1. NOMBRE DE BENEFICIARIS DELS PROJECTES PROPIS DE LA FUNDACIÓ BARÇA:

El nombre total de nens i joves és de 41.866.

2. CRITERIS PER LA SELECCIÓ DELS BENEFICIARIS:

• La participació als projectes és sempre lliure, gratuïta i voluntària.
  • Gran part dels projectes es duen a terme en coordinació amb els departaments de benestar social del territori en qüestió per assegurar que els nens i les nenes més vulnerables tinguin accés a les nostres activitats, i es prioritzen les places per als col·lectius més vulnerables.
  • Al Programa de prevenció del Bullying a les escoles participa l'alumnat de primària de cada escola inscrita (voluntàriament).
  • Al Programa de Benestar Emocional Pediàtric hi participen els nens seleccionats pels principals Hospitals pediàtrics de Catalunya, i per les entitats que treballen amb nens greument malalts.
  • En els projectes internacionals hi participen nens, nenes i joves seleccionats per les entitats amb què es treballa en coordinació.

3. PRESTACIONS I SERVEIS REALITZATS:

• Programa prevenció Bullying: participen en tallers i classes curriculars dissenyades per la prevenció del Bullying.
    • Programa contra l’exclusió social, programa per als refugiats, programa de prevenció de violència juvenil, programa per a la diversitat: participen en activitats/sessions extraescolars socioeducatives esportives acompanyades per monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació Barç
    • Projectes d'inclusió social amb metodologia SportNet a municipis de Catalunya activitats/sessions extraescolars socioeducatives esportives acompanyades per monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació Barça.
    • Programa Justícia. Procés de transferència de la metodologia SportNet a Centres de la xarxa de Justícia Juvenil i dones de Catalunya.
    • Programa de Benestar Emocional Pediàtric. Participen en accions/trobades amb esportistes FC Barcelona, ​​visita al Camp Nou mitjançant un robot teledirigit, etc.
    • Programa Donacions: les entitats socials de Catalunya inscrites en aquest programa reben invitacions per poder assistir a un partit de seccions, Barça B, Femení, entrades museu igualment com a roba i marxandatge FC Barcelona.• Emergència guerra Ucraïna. Recollida i entrega de materials per a refugiats, i activitats socioeducatives i esportives.
    • Puntualment es fan algunes activitats d'oci com ara visita al Camp Nou o Festival fi de curs.
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut