COL·LECTIU DE BENEFICIARIS ATESOS TEMPORADA 2020-2021

1. NÚMERO DE BENEFICIARIS DELS PROJECTES PROPIS DE LA FUNDACIÓ BARÇA:

El número total de infants i joves és de 158.749.

2. CRITERIS PER LA SELECCIÓ DELS BENEFICIARIS:

• La participació en els projectes és sempre lliure, gratuïta i voluntària.
  • Una gran part dels projectes es duen a terme en coordinació amb els departaments de benestar social del territori en qüestió per assegurar que els infants més vulnerables tinguin accés a les nostres activitats i es prioritzen les places per als col·lectius més vulnerables.
  • Al Programa de Prevenció del Bullying a les Escoles hi participa l’alumnat de primària de cada escola inscrita (voluntàriament).
  • Al Programa de Benestar Emocional Pediàtric hi participen els infants seleccionats pels principals hospitals pediàtrics de Catalunya i per les entitats que treballen amb infants amb malalties greus.

3. PRESTACIONS I SERVEIS REALITZATS:

• Programa de Prevenció del Bullying: participen en tallers i classes curriculars dissenyades per a la prevenció del bullying.
  • Programa contra l’Exclusió Social, Programa per als Refugiats, Programa de Prevenció de Violència Juvenil, Programa per a la Diversitat: participen en activitats/sessions extraescolars socioeducatives esportives acompanyades per monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació Barça.
  • Puntualment, es realitzen algunes activitats de lleure com ara una visita al Camp Nou o una activitat de fi de curs.
  • Programa de Benestar Emocional Pediàtric: participen en accions/trobades amb esportistes del FC Barcelona, visita al Camp Nou a través d’un robot teledirigit,  vídeo per als nens ingressats protagonitzat pels jugadors i jugadores de futbol i pel President, i repartiment de regals als hospitals.
  • Programa Donacions: les entitats socials de Catalunya inscrites en aquest programa reben invitacions per a poder assistir a un partit de seccions, Barça B, Femení, entrades per al museu, així com roba i marxandatge del FC Barcelona.
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut