COL·LECTIU DE BENEFICIARIS ATESOS TEMPORADA 2018-2019

1. NÚMERO DE BENEFICIARIS DELS PROJECTES PROPIS DE LA FUNDACIÓ BARÇA:

El número total de infants i joves és de 626.368.

2. CRITERIS PER LA SELECCIÓ DELS BENEFICIARIS:

• La participació als projectes és sempre lliure, gratuïta i voluntària.

• Gran part dels projectes es duen a terme en coordinació amb els departaments de benestar social del territori en qüestió per tal d’assegurar que els infants més vulnerables tinguin accés a les nostres activitats, i es prioritzen les places pels col·lectius mes vulnerables.

• En el Programa de prevenció del Bullying a les escoles hi participa l’alumnat de primària de cada escola inscrita (voluntàriament).

• En el Programa de Benestar Emocional Pediàtric hi participen els infants seleccionats pels principals Hospitals pediàtrics de Catalunya, i per les entitats que treballen amb infants greument malalts.

3. PRESTACIONS I SERVEIS REALITZATS:

• Programa prevenció Bullying: participen en tallers i classes curriculars dissenyades per la prevenció del Bullying i participen en accions interactives de sensibilització sobre el bullying.

• Programa contra l’exclusió social, programa pels refugiats, programa de prevenció de violència juvenil, programa per la diversitat: participen en activitats/sessions extra-escolars socio-educatives esportives acompanyades per monitors i educadors formats i assessorats per la Fundació barça (escolars en el currículum d’educació física en el cas del projecte dut a terme al Liban i Nova York). Puntualment es realitzen algunes activitats de lleure com visita al camp Nou o Festival fi de curs.

• Programa de Benestar Emocional Pediàtric. Participen en accions/trobades amb esportistes FC Barcelona, visita al Camp Nou a través d’un robot teledirigit, etc.

• Programa Donacions: les entitats socials de Catalunya inscrites en aquests programa reben invitacions per poder assistir a un partit de seccions, Barça B, Femení, entrades museu igualment com roba i merchandising FC Barcelona.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut