PROJECTE ALUNMAPU

Protecció a la infància i la adolescència a Xile

PROJECTE AMB SCOTIABANK A LA REGIÓ DE VALPARAÍSO (XILE)

Esport com a eina per combatre qualsevol forma de violència contra la infància i l'adolescència

La Fundació Barça i Scotiabank desenvolupen el projecte Alunmapu a Xile, a les comunitats de Viña del Mar, Limache i Olmué (Regió Valparaíso), en col.laboració amb l'oenegé Paicabí. Té com a objectiu la prevenció, sensibilització comunitària, detecció primerenca i atenció integral a nens, nenes i adolescents davant qualsevol forma de violència, maltractament i abús utilitzant l'esport, els jocs i l'activitat física com a metodologia educativa.

text foto chile

UN PROJECTE COMUNITARI

Prevenció, sensibilització comunitària, detecció primerenca i atenció integral a nens, nenes i adolescents davant qualsevol forma de violència

L'exjugador del Barça y Legend Juan Pablo Sorín visita el projecte a Xile

Va conèixer les accions i programes que es duen a terme a Xile, i els beneficis que suposen per a aquestes comunitats.

foto card chile 1

Esport i joc per lluitar contra la violència

L'esport i els jocs ajuden a mitigar els impactes emocionals de la violència, fomenten la confiança, l'autoestima i la pertinença al grup.

foto card chile 2

Benefici comunitari

320 nens, nenes i adolescents, a més de 280 adults, són els beneficiaris directes d'aquest projecte que beneficiarà indirectament uns 1.200 menors i no menors.

foto card chile 3

Recuperació terapèutica

També s'està desenvolupant un programa pilot de recuperació terapèutica de víctimes de diferents tipus de violència que reben atenció als centres de l'ONG Paicabí en aquests territoris.

foto card chile 4
Força Barça