Fundació Johan Cruyff: esport i hàbits saludables

FUNDACIÓ JOHAN CRUYFF

Ajudar els nens i nenes a tenir un futur saludable

La col·laboració entre la Fundació Barça i la Fundació Johan Cruyff es va iniciar el 2004 a fi de fomentar la integració social de nens i joves, especialment els que estan en risc d'exclusió social mitjançant la pràctica d'hàbits saludables.

Un dels resultats d'aquesta col·laboració són els Cruyff Courts a Catalunya. Es tracta de petits camps de futbol d'ús lliure per fomentar l'esport entre nens i joves i, mitjançant aquesta activitat, inculcar valors com la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l'educació en hàbits saludables per evitar el sendentarisme i prevenir l'obesitat infantil.

_GPF7071 constanti

Inauguració de la Cruyff Court a Reus

El jugador del FC Barcelona Sergi Roberto va apadrinar la inauguració del camp a la seva població natal.