Uneix-te a la Fundació Barça i l'Unicef pels drets dels infants!

La Fundació Barça s'afegeix a la campanya global de l'UNICEF

20 de novembre. Dia Mundial de la infància

Avui, Dia Mundial de la Infància, la Fundació Barça s’afegeix a la campanya global de l’UNICEF, amb el lema (o títol) Els nens prenen el comandament i pinten el món de blau. La campanya, que es fa pública avui, té l’objectiu que els infants siguin els absoluts protagonistes i facin sentir la seva veu en el seu nom i en el de tots aquells infants que viuen en la pobresa, que no poden anar a l’escola o que són víctimes de la violència.

Els jugadors dels primer equip del FC Barcelona Marc-André ter Stegen i Rafinha Alcántara han estat aquest any els qui han transmès el missatge de suport a la campanya de l’UNICEF, demanant la difusió d’un vídeo conjunt de les dues entitats.

El Dia Mundial de l’Infant se celebra avui per commemorar que el 20 de novembre del 1989 es va aprovar la Convenció sobre els Drets de l’Infant.