Millorar el benestar de infants amb malaltia

Un projecte en col·laboració amb els hospitals de referència a Catalunya

El projecte Nadal tot l’Any té per objectiu millorar el benestar d’infants i joves mitjançant el reforç de les seves emocions positives.

És un projecte destinat a infants i adolescents en situació de malaltia que es troben ingressats o en tractament en centres hospitalaris així com a menors d'edat tutelats per la DGAIA.

Esportistes professionals del FC Barcelona realitzen visites als hospitals de referència a Catalunya amb els quals la Fundació té un acord: Hospital Sant Joan de Déu, Hospital Vall d’Hebron, Hospital Sant Pau, Hospital de Barcelona, Hospital Germans Trias i Pujol, Hospital Parc Taulí de Sabadell i Hospital de Nens de Barcelona. Aquí s’inclou la tradicional visita nadalenca dels primers equips de futbol masculí i femení.

Projecte "Nadal és tot l'Any"

Un petit gran gest per fer que la malaltia passi a un segon pla

Al llarg de tota la temporada, les seccions professionals del Club (bàsquet, hoquei patins, handbol i futsal), el Barça Atlètic i el Juvenil també fan visites a hospitals o a participants d’altres projectes de la Fundació.

En aquestes visites, jugadors i jugadores fan més amens els períodes d’hospitalització o estada en centres d'acollida. Donen regals, signen autògrafs, es fan fotografies i passen una estona amb els infants facilitant experiències emocionalment positives.

Històries

Reviu les emocions de la darrera visita dels jugadors del primer equip equip als hospitals El 100% de l’equip mèdic considera que el projecte facilita l’experimentació i vivència de sentiments i emocions positives en els infants.