Col·laboració

L'esport com a eina d'inclusió social per a les persones amb discapacitat intel·lectual

Des de 2009 la Fundació Barça col·labora en diversos projectes amb Special Olympics Catalunya. A partir d'aquest acord es generen col·laboracions conjuntes pel foment de l'activitat física en el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual i la seva inclusió social.

Entre les activitats dutes a terme destaquen: el Torneig Internacional Ciutat de Barcelona de futbol sala, els Jocs Special Olympics la Seu d'Urgell - Andorra la Vella 2018 (amb la presència de 1.500 esportistes de 15 països diferents i 14 disciplines esportives), el campionat de Catalunya d'Esquí Special Olympics, els Jocs Mundials Special Olympics, la Marxa Special Olympics per la ciutat de Barcelona o el projecte One Team de l'Eurolliga, que ha implicat la secció de bàsquet blaugrana. A més, el Camp Nou va acollir la celebració d'un simposi per la creació de Special en clubs ordinaris.

un esforç col·lectiu

El nostre compromís amb Special Olympics

Ens impliquem en aquest projecte amb els col·lectius que tenen alguna discapacitat amb voluntat de donar-los visibilitat

Tenim el convenciment que l'esport pot ser una font de millora personal i física de gran valor per a aquests col·lectius.

La Fundació Barça dona suport a Special Olympics Catalunya en la cessió de les instal·lacions per celebrar la Marxa Special Olympics.

També els oferim invitacions per als seus esportistes a partits de les diferents sessions del FC Barcelona, entre altres iniciatives.

Fotos de la campanya