Campanya/ Temporada 2016-17

'Signa i passa-la' "Hi ha una pilota. Si la passes, hi ha un món." Aquest era el lema d'aquesta campanya, una gran iniciativa d'ajuda als refugiats

Transformar la vida dels joves refugiats a través de l'esport

Avui dia hi ha 65 milions de persones arreu del món que han fugit de les seves llars a causa de conflictes i de la guerra. La Fundació ha implementat diverses iniciatives per transformar la vida dels joves refugiats i augmentar la conscienciació sobre els problemes i fomentar-ne la inclusió social en els països d'acollida.

Viatge a l'illa grega de Lesbos per fer un clínic amb nens i nenes refugiats i locals.

Programa de la Fundació basat en l'esport amb infants refugiats a Grècia, Itàlia i el Líban.

'Kit' esportiu desenvolupat amb l'ajuda de l'Innovation Hub del Barça.

Fòrum d'Alt Nivell

La Fundació Barça i ACNUR, l'agència de l'ONU per als refugiats, presenten la campanya 'SingAndPass'

En sumar-te a SingAndPass t'uneixes a un moviment global per demanar als dirigents mundials que facin més per les famílies forçades a fugir de les seves llars. Al desembre del 2018, la Fundació Barça, a través del seu vicepresident Jordi Cardoner, va participar a Ginebra en el fòrum de l’Alt Comissionat de les Nacions Unides per als refugiats (ACNUR), on va explicar el programa de la fundació blaugrana de suport als infants i joves refugiats.

Testimonis

Quan parlem de refugiats sembla que sigui una altra categoria de persones, i no és just jerarquitzar

Lilian Thuram

Exjugador del Barça i President de la Lilian Thuram Foundation Against Racism

La nostra organització fa servir l'esport per trencar el silenci. Doneu-me una pilota, vull marcar un gol per mi mateixa

Fatuma Abdulkadir Adan

Fundadora de la Horn of Africa Development Initiative

L'esport té el poder de transformar la gent, de crear una identitat, és hora de fer un món millor.

David Eades

Periodista i presentador de notícies, BBC

L'esport significa estabilitat. L'esport significa esperança. L'esport parla un idioma universal

Filippo Grandi