Els esports amateurs sumen amb la Fundació Barça

Les seccions amateurs lluiran la marca Fundació Barça a la samarreta per destacar el compromís social del club blaugrana

Una de les gran novetats per aquesta temporada, en relació als Esports Amateurs, és que enguany les diferents disciplines lluiran a la samarreta de joc “Fundació Barça”. Una col·laboració que porta, per primera vegada, a lluir una marca de manera conjunta en tots els esports (a excepció de patinatge que no compta amb samarreta de joc). Aquesta unió entre Fundació i Esports Amateurs reforça la vessant social d’aquest col·lectiu, al mateix temps que posa en valor les samarretes de joc dels diferents esports.

Per presentar aquesta col·laboració, s’ha realitzat una fotografia de família on hi ha hagut un representant de cada esport amb la seva samarreta de joc, tots ells acompanyats per Jordi Cardoner, com a representant de la Fundació, i Oriol Tomàs, com a representant dels Esports Amateurs.

Acte de presentació de les seccions amateurs

Els Esports Amateurs del Barça han estat el centre d’atenció en l’acte de presentació que s’ha dut a terme al Palau Blaugrana. Sota el lema “Units fem Barça”, més de 1.000 esportistes, i els seus acompanyants, han assistit a la ja tradicional desfilada que serveix per donar el tret de sortida a la temporada de tots aquests esports.

L’acte ha estat presidit pel Vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner, vocal de la junta directiva i responsable dels Esports Amateurs, Oriol Tomàs, i el membre de la comissió social i coordinador dels esports amateurs, Jaume Carreter, que han estat els encarregats, conjuntament amb els membres de la comissió de cada esport, de rebre els diferents equips que conformen aquesta vessant del FC Barcelona.