Aliança Scholas Occurrentes

Involucrar els joves en les problemàtiques socials

Scholas Occurrentes és una xarxa mundial de centres educatius impulsada pel papa Francesc. L'objectiu és la integració de les comunitats educatives d'arreu del món, fent especial incidència en aquelles que tenen menys recursos.

La col·laboració entre la Fundació Barça i aquesta xarxa mundial de centres  educatius es va iniciar el 2015 quan Scholas Ocurrentes va arribar a Tarragona amb el programa Scholas Ciutadania. Al març de 2019 es van organitzar aquestes jornades a Barcelona, amb la presència de 300 estudiants, en què es van tractar temes com les desigualtat, la violència de gènere, la discriminació, el bullying i els estereotips.

Foment de l'educació

El nostre compromís amb Scholas

Fomentem l'educació en valors a través de diverses accions.

Posem a l'abast de la xarxa dels centres educatius d'aquesta entitat diversos materials pedagògics basats en l'esport del FC Barcelona i la Fundació Barça.

Organitzem conjuntament amb Scholas Occurrentes diverses jornades educatives a Catalunya.