Presentació de la Fundació Barça als responsables de les àrees esportives del club

El vicepresident del FC Barcelona i de la Fundació Barça ha explicat la tasca actual de l’entitat des de la posada en marxa del nou pla estratègic

Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça ha explicat aquest matí la tasca actual de la Fundació als responsables de les àrees esportives del Club, Masia360, BarçaEscola i Formadors, en un acte que s’ha celebrat a l’Avantllotja del Camp Nou.  Prèviament s’ha fet una visita a l’Espai Barça Fundació, ubicat a la Sala París.

Des de l’any 2016 la Fundació ha posat en marxa un nou pla estratègic que es basa en tres línies d’actuació: prevenció de la violència, inclusió social i accés a l’educació. Aquest nou plantejament ha estat explicat avui a tot l’staff directiu de les seccions esportives amb l’objectiu que coneguin a fons la tasca social de la Fundació i que puguin col·laborar i participar en accions diverses. La directora general de la Fundació, Mària Vallès, ha explicat també l’abast actual de la fundació a Catalunya i arreu del món.

Els assistents a aquest acte han estat: Pep Segura, director esportiu de Futbol; Albert Soler, director d’Esports Professionals; Éric Abidal, secretari tècnic del 1r Equip; Ramon Planes, tècnic adjunt de la Secretaria Tècnica; José Mari Bakero, secretari formatiu del Futbol Professional;  Guillermo Amor, secretari formatiu del Futbol Professional i director de Relacions Institucionals i Esportives del 1r Equip; Jordi Roura, secretari formatiu del Futbol Amateur; Aureli Altimira, secretari formatiu del Futbol Amateur; Franc Carbó, director de Gestió de Futbol; Josep Llorca, mànager d’Administració de Futbol; Roger Rocasalbas, cap de Gestió d’Esports Professionals; David Barrufet, mànager esportiu d’Handbol; Toni Miró, mànager esportiu d’Hoquei Patins; Ramon Canal, director de Ciències de l’Esport; Gil Rodas, Serveis Mèdics; Carles Folguera, director de Masia 360; Juanjo Luque, Gestió Residència i Pisos Masia; Pere Gratacós, responsable de Formació Formadors Futbol; Marc Carmona, responsable de Formació Formadors Seccions; Ana Merayo, Gestió de Serveis Integrals d’Atenció a l’Esportista; Xavier Llorens, responsable de Projectes Dona i Esport; Paco Seirul·lo, Esports Col·lectius; Anna Amelibia, coordinadora de Servei Escolar Alumnes i Escola Pares; Carles Martin, director BarçaEscola, i Iñaki Andreu Gonzalvo, Àrea Comercial i Marketing BarçaEscola.