Campanya /Temporada 2018-19

'Abans que refugiats som nens i nenes' Descobreix com ajudem a millorar el benestar dels infants refugiats a Catalunya, Grècia, Itàlia i el Líban.

Canviem les regles per les nenes i nens refugiats

Tenim el compromís amb tots els refugiats i refugiades de Catalunya, Grècia, Itàlia i Líban.

Col·laborem per millorar el benestar emocional dels refugiats.

L'actual crisi de refugiats i migrants a Europa és la pitjor de les crisis de la Segona Guerra Mundial.

Crisi dels refugiats

L’actual crisi de refugiats i migrants a Europa és la pitjor des de la Segona Guerra Mundial

Segons dades d'ACNUR hi ha actualment al món més de 70 milions de persones desplaçades forçosament. Els programes propis de la Fundació Barça per fer front a aquesta problemàtica tenen 24.000 beneficiaris acumulats.

Cal destacar que la col·laboració amb la Stavros Niarchos Foundation (SNF), una de les fundacions més reconegudes en l'àmbit mundial, ha donat com a resultat un programa de referència per millorar el benestar emocional dels refugiats.

Testimoni

La meva vida ha millorat des que tinc les meves amigues i la meva entrenadora a prop.

FÀTIMA

Beneficiària del programa Refugiats i Migrants a Grècia