Generem experiències positives per millorar el benestar emocional de nenes i nens en situació de malaltia

Les situacions d'ingrés en un hospital i en tractament són moments de dolor, incertesa i incomprensió per als pacients pediàtrics.

Des de la Fundació Barça, conscients de la capacitat que el Barça i els seus esportistes tenen per aportar emocions positives, desenvolupem un programa per donar suport a aquests infants i les seves famílies.

La temporada 2018-2019, la Fundació Barça ha donat suport a més de 170.000 beneficiaris i als seus entorns familiars.

Impacte

El nostre compromís amb el benestar pediàtric dels infants

El 94% dels infants beneficiaris es troben millor i amb més energia després de l’experiència Barça.

El 83% de l’equip mèdic constata que l’activitat contribueix al fet que l’infant oblidi la malaltia i el tractament.

tots units fem força

Aliances relacionades

Sant Joan de Déu

La Fundació Barça s’uneix al SJD Pediatric Cancer Center per vèncer el càncer infantil.

Abidal Foundation

Realització de projectes basats a potenciar la salut i l'esport en la infància i la joventut.

Fundació PortAventura

Una aliança dirigida a millorar les condicions de vida dels nenes i nenes en situació de vulnerabilitat o malaltia.

Hospitals

La Fundació Barça manté aliances amb diversos hospitals pediàtrics de referència a Catalunya per fomentar el benestar emocional dels infants hospitalitzats.

Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia

Ambdues fundacions col·laboren per fomentar el benestar pediàtric dels infants que estan amb tractament oncològic.

Fundació Make a Wish

L'aliança sorgeix de l'objectiu de promoure el benestar emocional dels infants.

Veure Aliança

Rebem suport d'empreses i fundacions del nostre país i d'arreu del món

Fundació AGBAR

Gràcies a la seva participació, nens i nenes de 250 entitats socials de Catalunya amb les quals col·labora la Fundació, poden gaudir de l’emoció dels partits del Barça al Camp Nou.

Projecte on participa