FutbolNet | GERMAN PARGA / FC BARCELONA

FutbolNet | VICTOR SALGADO / FC BARCELONA

FutbolNet | VICTOR SALGADO / FC BARCELONA

'FutbolNet' és un projecte basat en la metodologia Futbol3, una eina d’intervenció social nova a Catalunya, d’èxit reconegut en experiències a Colòmbia i a Alemanya. És un mètode innovador que reeduca a través de l’esport i permet treballar amb grups de joves temes com la convivència, la discriminació, el gènere, etc.

La clau per a 'FutbolNet' és el diàleg. A través d’aquesta eina, els jugadors i jugadores no només entren en una relació de respecte i enteniment mutu, sinó que també adquireixen confiança en si mateixos i sentit de responsabilitat.

El projecte s’aplica a diverses de localitats catalanes, en col·laboració amb les seves Diputacions, i permet treballar en diferents barris amb diverses metodologies d’intervenció segons entorns i destinataris. Els beneficiaris del projecte són grups d’infants i joves d’entre 10 i 16 anys, seleccionats per les entitats del territori que col·laboren en la implementació.

‘FutbolNet’ també s’aplica a Rio de Janeiro (a les faveles de la ciutat), a Rosario (Argentina), a l'estat de Jalisco, a Mèxic, a Oman, a Qatar, a Irak, a l'Aràbia Saudita i a una trentena de països africans.