<>

PAGINA WEB EN VERSIO BETA

Salta al contigut

Benestar Emocional Pediàtric

Les situacions d'ingrés en un hospital i en tractament són moments de dolor, incertesa i incomprensió per als pacients pediàtrics. No obstant això, els nens tenen una capacitat extraordinària d'adaptació: la imaginació i la il·lusió són les seves millors eines per adaptar-se a qualsevol situació. L'estat emocional i un entorn favorable tenen un paper clau en l'eficàcia del tractament i en la millora dels processos de recuperació dels infants.

cover image

Programes

Les emocions positives afavoreixen una apreciació més saludable de les dificultats i fomenten una actitud més tolerant i persistent davant les frustracions

Petites grans accions, que suposen una millora en el benestar emocional dels nens, avalades pels seus familiars i el personal mèdic

111.612

Accions fetes en el darrer any del programa, gràcies a la realització d’experiències i a l’entrega de materials

Sol·licituds

Si la vostra petició está relacionada amb il·lusions, emplenenu els formularis corresponents que trobareu a continuació:

Banner Image

#ParaLosValientes

Ajuda'ns a construir el SJD Pediatric Cancer Center Barcelona per vèncer el càncer infantil.

Accions que duem a terme

El principal objectiu del programa és acomplir il·lusions de nens i nenes amb malalties greus. El projecte es duu a terme amb la Fundació Make-A-Wish® i la Fundación Pequeño Deseo, i en el darrer any va aconseguir promoure l’acompliment de 1.561 il·lusions.
Per Nadal, els jugadors del primer equip van visitar més de 1.000 nens i nenes en hospitals de Barcelona.
Més de 100 infants han pogut gaudir d’un entrenament o un partit in situ i tenir una trobada privada amb els jugadors del primer equip.
S'han enviat més de 226 lots de regal amb samarretes signades i marxandatge de la Fundació Barça.