Suport al programa Origen

Sensibilitzar la ciutadania de la realitat dels refugiats

La Fundació Barça i la Fundació Open Arms treballen conjuntament des del 2016. Durant aquests anys la Fundació Barça ha donat suport a les tasques de sensibilització que l'entitat dirigida per Òscar Camps ha portat a terme arreu de Catalunya.

Un dels acords més recents és el suport al programa Origen d’Open Arms al Senegal. L'objectiu és reforçar les capacitats, coneixement i habilitats de les comunitats d’origen i en particular dels joves per contribuir al seu desenvolupament individual i de la comunitat.

Vídeo

Com actua Open Arms per fer front a la crisi de persones refugiades que volen arribar a Europa a través del Mediterrani

Open Arms

Treballem conjuntament per no perdre cap vida més al Mediterrani

Open Arms, a Catalunya, duu a terme tot un seguit d’activitats adreçades a sensibilitzar a la població sobre la situació de las persones refugiades.

Els motius pels quals fugen dels seus llocs d’origen, el trajecte i les vicissituds que experimenten i la seva arribada a Europa són exemples d'aquesta campanya de sensibilització.

A bord del vaixell Astral es fan xerrades i activitats per apropar a tothom el que aquest simbòlic vaixell ha viscut en primera persona: la crisi humanitària.

Testimonis

Amb el que hem gastat salvant els bancs haguéssim acabat amb la gana al món

Òscar Camps

Fundador i director d'Open Arms