La Fundació Barça i la Cambra de Comerç de Bogotà obren un programa de prevenció de violència Juvenil

A través de la metodologia FutbolNet 500 joves de cinc localitats de Bogotà es beneficiaran d'un programa de prevenció de la violència a través de l'esport

La Fundació Barça i la Cambra de Comerç de Bogotà (CCB), amb el suport de la Secretaria de Seguretat, Convivència i Justícia del Districte, s'uneixen per desenvolupar programes de prevenció de violència juvenil mitjançant metodologia FutbolNet en cinc localitats de Bogotà.

Aquest programa contribueix a transformar de manera positiva el procés de presa de decisions dels adolescents i els joves mitjançant el reforç a  les habilitats emocionals, cognitives i conductuals, per així prevenir la participació o reincidència en conductes violentes i delictives.

Per tal de beneficiar al voltant de 500 joves, seran capacitats docents de les escoles de les localitats d'Engativá, San Cristóbal, Usme, Ciudad Bolívar y Bosa, zones que van ser seleccionades tenint en compte l'augment dels casos que els menors d'edat participen en delictes i on els indicadors de violència són més alts que en d'altres localitats.