Campanya/Temporada 2017-18

Para los valientes Plantem cara al càncer infantil recollint les aportacions econòmiques necessàries per construir a Barcelona el SJD Pediatric Cancer Center, de l'Hospital Sant Joan de Déu.

Plantant cara al càncer infantil

Es tracta d’una campanya dins del programa Benestar Emocional Pediàtric que té per objectiu sensibilitzar i implicar tothom en aquesta causa per construir a Barcelona un gran centre per al tractament del càncer infantil i animar la ciutadania a participar en la seva creació. Algunes de les accions que s'ha dut a terme són les següents:

Leo Messi dedica el primer gol d'un partit contra el Sevilla a la lluita contra el càncer infantil.

La Fundació Barça destina al futur hospital els beneficis del partit dels Barça Legends contra el Manchester United Legends.

Els Barça Legends Davids, Rivaldo, Edmílson, Belletti, Bakero, Kluivert, Amor i Nadal visiten l'Hospital Sant Joan de Déu.

El partit

Leo Messi, el gran protagonista

El jugador del Barça, Leo Messi, va ser el primer a donar suport a la campanya i a exhortar la resta del món a fer un senzill gest: pintar-se la cara com els guerrers. El crack argentí va fer el gest de pintar-se dues ratlles al seu rostre després de marcar el segon gol durant un partit contra el Sevilla. La imatge del moment que Messi fa aquest senzill gest va donar la volta al món i va reforçar el seu compromís en la campanya per construir l'Hospital de Càncer Pediàtric a Barcelona.

Testimonis

L'objectiu és millorar el percentatge dels nens i nenes que es curen, que ara és del 80%

Dr. Andrés Morales

Oncòleg pediatra de l'Hospital de Sant Joan de Déu

És el moment de donar la cara pels nens i nenes amb càncer

Leo Messi

Jugador del 1r equip de futbol del FCB

La recerca en oncologia pediàtrica no és prioritària per a la indústria perquè hi ha molt pocs casos.

Manel del Castillo

Director gerent de l’Hospital Sant Joan de Déu