Col.laboració amb l'Eurolliga

El Barça i la Fundació, junts per a la reinserció dels joves interns

One Team és el projecte social de l'Eurolliga de bàsquet mitjançant el qual la Fundació FC Barcelona vincula el primer equip de bàsquet amb el centre penitenciari de joves. Jugadors del primer equip del Barcelona i l'ambaixador del Club i ex jugador Audie Norris han participat en el projecte de reinserció juvenil. One Team està impulsat per l'Eurolliga de bàsquet amb la col·laboració de la Fundació del Barça i es desenvolupa al Centre Penitenciari de Joves a la Roca del Vallès.

El projecte se serveix de la metodologia socioeducativa de la Fundació aplicada al bàsquet per treballar diversos valors que afavoreixin la reinserció d'aquests joves a la societat.

Inclusió

Repte comú entre els ambaixadors de 'One Team' i els joves interns al Centre Penitenciari de Joves