Col.laboració amb l'Eurolliga

El Barça Lassa i la Fundació, junts per a la reinserció dels joves interns

One Team és el projecte social de l'Eurolliga de bàsquet mitjançant el qual la Fundació Barça vincula el primer equip de bàsquet amb el centre penitenciari de joves. Jugadors del primer equip del Barcelona Lassa com Pierre Oriola i Àlex Abrines han participat en el projecte de reinserció juvenil One Team impulsat per l'Eurolliga de bàsquet amb la col·laboració de la Fundació del Barça i que es desenvolupa al Centre Penitenciari de Joves a la Roca del Vallès.

El projecte se serveix de la metodologia FutbolNet aplicada al bàsquet per treballar diversos valors que afavoreixin la reinserció d'aquests joves a la societat.

Innovació

Repte comú entre els ambaixadors de 'One Team' i els joves interns al Centre Penitenciari de Joves