Xefs de prestigi internacional visiten la Fundació Barça

20 xefs que acumulen un total de 18 estrelles Michelin han pogut conèixer de prop tota l’acció social del Barça

22/02/2018

Aquest matí s’han fusionat la gastronomia i els valors de la Fundació Barça a la Sala Roma del Camp Nou. 20 cuiners de reconegut prestigi han estat rebuts avui a l’Espai Barça Fundació per Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i la Fundació Barça, Josep Vives, portaveu del Club, i Mària Vallès, directora general de la Fundació Barça.

L’objectiu de la trobada ha estat donar a conèixer entre els convidats la tasca que desenvolupa la Fundació del Barça a Catalunya i arreu del món a través dels seus programes, aliances i campanyes mitjançant la seva metodologia FutbolNet, present a més de 53 països.

La trobada s’ha estructurat en dues parts. En un primer moment els assistents han estat acompanyats en un recorregut per l’Espai Barça Fundació. Allà els xefs s’han pogut endinsar en els programes socials elaborats per l’entitat mitjançant l’espai interactiu virtual del qual disposa l’espai.

En acabar, tot el col·lectiu s’ha traslladat a la Sala Roma, l’espai gastronòmic del FC Barcelona. Aquí s’ha realitzat una presentació a càrrec de Mària Vallès i s’ha celebrat un brunch en què els assistents han pogut compartir opinions i experiències en un ambient distès.

Els 20 xefs que han assistit a l’acte són: Adrià Marín, Albert Adrià, Borja Molina, Fran López, Joel Castanyé, Jordi Jacas, José Varela, Juan Carlos Iglesias, Marc Gascons, Pere Massana, Pere Monje, Rafa Peña, Ricard Borràs, Romain Fornell, Joan Pallarès, Oscar Manresa, Quim Marquès, Fina Puigdevall, Carles Gaig i Paco Pérez. Aquests excel·lents cuiners representen un dels valors culturals més importants i reconeixibles de Catalunya. Des de la Fundació Barça es valora molt positivament el seu interès i implicació en aquesta trobada.