Visita institucional al Campus 'FutbolNet'

El president Josep Maria Bartomeu i els directius Ramon Pont i Pau Vilanova fan una trobada amb els nens que participen en aquesta activitat dirigida a fills i néts de socis i penyistes

Aquest matí el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, ha fet una trobada amb els nens participants en el Campus ‘FutbolNet’, que se celebra a l’esplanada de Tribuna del Camp Nou. El president ha estat acompanyat pel directiu i vicepresident de la Fundació del FCB, Ramon Pont i pel directiu Pau Vilanova, a més de les autoritats de les institucions que col·laboren en aquesta iniciativa: Ivan Tibau, Secretari General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya; Alfons Conesa, director de l’Agència Catalana del Consum, i Àngel Miret, gerent de l’Àrea de Qualitat de Vida, Igualtat i Esport de l’Ajuntament de Barcelona.

El Campus ‘FutbolNet’ es va posar en marxa divendres amb l’objectiu d’apropar aquest projecte de la Fundació als fills i amics de socis i penyistes. Aquesta activitat se celebrarà tots els caps de setmana, de divendres a diumenge (excepte els dies que hi hagi partit a l’Estadi), fins al 24 de maig. És totalment gratuïta i va dirigida als nois i noies d’entre 8 i 16 anys (nascuts entre l’1 de gener del 1999 i el 31 de desembre del 2007) que siguin fills, néts o amics de socis i penyistes.

El Campus ‘FutbolNet’ es fonamenta pedagògicament en el programa de la Fundació que porta el mateix nom i que utilitza el futbol com a eina per promoure els valors entre els adolescents i els joves. Cada campus té una durada de 90 minuts, i consta d’un gran espai subdividit en diferents àrees per les quals passen tots els participants i en què aquests, acompanyats per monitors especialitzats, treballen i gaudeixen de diferents activitats al voltant del futbol cadascuna de les quals se centra en un valor determinat.

En el cas dels socis, cal fer la inscripció dels participants que volen participar-hi a través d’un formulari disponible a la secció de Socis del lloc web del Club, www.fcbarcelona.cat. En un sol formulari s’hi podran inscriure fins a un màxim de deu familiars, amics i/o companys, sempre que tinguin l’edat indicada. Pel que fa als penyistes, hauran de tramitar la inscripció a través de la seva penya, i aquesta es posarà en contacte amb la seva Federació per acabar de fer-ne la sol·licitud.

Tots els participants rebran una samarreta del campus com a record, a més d’una fotografia de grup, una gorra, una polsera i un pòster del primer equip de futbol. A més, seran obsequiats amb una entrada gratuïta al Museu que inclourà el tour ‘Camp Nou Experience’.

Declaracions del president Josep Maria Bartomeu:

“‘FutbolNet’ és un programa que fa molts anys que fem des de la Fundació, tant a Catalunya com arreu del món. Ara era el moment adequat per apropar-lo als socis i les penyes, ja que és un moviment cada cop més important. Aquest any, gràcies al cens, sabem quants penyistes som al món i crec que era un deute apropar el ‘FutbolNet’ als fills de socis i penyistes.”

“Està tenint molt d’èxit i tant els pares com els nens estan contents, perquè fan esport i aprenen molts valors. Els nens estan feliços i els pares, encara més.”

Visita institucional al campus 'FutbolNet' (CAT) by fcbarcelona