El Barça Lassa d'Hoquei visita els nens i nenes de l'Hospital Germans Trias i Pujol

Sergi Panadero, Marc Gual, Pablo Álvarez, Pau Bargalló i Nil Roca han visitat aquest matí els nens i nenes ingressats a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona

15/11/2018

Cinc jugadors del Barça Lassa d’hoquei patins han viscut un matí especial, protagonitzant una visita als nens i nenes de l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona. Sergi Panadero, Marc Gual, Pablo Álvarez, Pau Bargalló i Nil Roca han estat acompanyats pel directiu Josep Ramon Vidal-Abarca i pel patró de la Fundació, Ramon Garriga.

L’activitat s’ha realitzat gràcies a una iniciativa de la Fundació Barça, que s’emmarca dins del programa “És Nadal tot l’any”. L’objectiu és que les diferents seccions esportives del FC Barcelona visitin infants als principals hospitals pediàtrics amb l’objectiu d’aportar-lis experiències positives que millorin al seu benestar.

Els cinc membres del Barça Lassa han viscut un matí ple d'emocions a l’hospital badaloní on han ofert regals, han signat postals i han generat companyonia i il·lusió entre els infants ingressats.

El jugador Marc Gual ha comentat que “s’agraeix poder donar aquest somriure als pares i als infants". El seu company també Pablo Álvarez ha destacat que “els nens hospitalitzats necessiten il·lusions i s’agraeixen molt aquesta mena d’activitats”.

Aquestes accions formen part del programa de benestar emocional pediàtric de la Fundació Barça que té com a objectiu proveïr a nens ingressats als principals hospitals pediàtrics de Catalunya d'experiències positives que millorin el seu benestar emocional.