El Barça Lassa de futbol sala omple d’il·lusió els passadissos de l’Hospital de nens de Barcelona

Mario Rivillos, Didac Plana, Roger Serrano i Boyis han portat alegria als infants ingressats al centre per la iniciativa solidària de la Fundació ‘Nadal tot l’any’

01/02/2019

El Barça Lassa de futbol sala ha visitat aquest matí els infants ingressats i les urgències de l'Hospital de Nens de Barcelona. Els jugadors Mario Rivillos, Dídac Plana, Roger Serrano i Boyis, acompanyats per representants de la Fundació, han compartit una estona amb aquests infants.

La visita, emmarcada dintre del programa ‘Benestar Emocional Pediàtric’ de la Fundació, i de la iniciativa solidària ‘Es Nadal tot l'any’ té com a objectiu fomentar el benestar emocional dels nens i nenes hospitalitzats mitjançant el reforç d'emocions positives. Amb aquestes visites es busca desenvolupar la capacitat d'adaptació dels infants i la seva imaginació i il·lusió perquè l'estat emocional i un entorn favorable tenen un paper clau en l'eficàcia del tractament i en la millora dels processos de recuperació dels infants.

El porter Dídac Plana i Mario Rivillos han destacat la importància que té per als jugadors i per al club participar en aquestes accions: "Sortim molt contents i realitzats. La gratitud de les famílies i els somriures dels nens ens omplen", ha explicat Plana. "Totes les accions socials que es fan des del Club, encara el fan destacar més. A tots ens fan més humans", ha ressaltat Rivillos.

Aquesta és la tercera visita de les seccions professionals del FC Barcelona a diferents hospitals de la demarcació de Barcelona aquesta temporada. L'equip de bàsquet va visitar l'Hospital Sant Joan de Déu i el d'hoquei patins, l'Hospital Germans Trias de Badalona.