Representants de les Universitats Catalanes i Escoles de Negoci de Barcelona visiten l’Espai Barça Fundació per conèixer la tasca de l’entitat

En la trobada s’han presentat els projectes i programes que la Fundació Barça realitza a Catalunya i arreu del món

14/03/2019

Jordi Cardoner, Vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, i Maria Vallès, Directora General de la Fundació Barça, han explicat aquest matí la tasca de la Fundació a representants de les Universitats Catalanes i Escoles de Negoci de Barcelona, en un acte que s’ha celebrat a sala de premsa Ricard Maxenchs  del Camp Nou. Prèviament s’ha fet una visita a l’Espai Barça Fundació ubicat a la Sala París.

Des de l’any 2016 la Fundació ha posa’t en marxa un nou pla estratègic que es basa en tres línies d’actuació: prevenció de la violència, inclusió social i accés a l’educació. Aquest nou plantejament és el que s’ha explicat avui amb l’objectiu que les Universitats i les Escoles de negoci del país coneguin a fons la tasca social de la Fundació i puguin col·laborar i participar en accions diverses. La directora general de la Fundació, Mària Vallès, ha explicat també l’abast actual de la fundació a Catalunya i arreu del món.

Les institucions assistents a l’acte han estat:  Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Politècnica de Barcelona, Barcelona Graduate School Of Economics, EADA Business School, Universitat Ramon Llull, Fundació Blanquerna, ESERP, Euncet Business School, ISE Business School, IQS, ISDE, Universitat de Lleida i INEF.