L'equip de futsal implicat amb el programa per la diversitat

El proper dimecres dia 26 de febrer el Barça de futbol sala disputarà un amistós solidari contra Corinthians al Palau Blaugrana (19:30h). El partit és una iniciativa de la propia plantilla, amb col·laboració amb la Fundació Barça, i tota la recaptació es destinarà al Projecte Inclusiu per als nens i nenes amb Diversitat Funcional vinculat a la metodologia FutbolNet que es porta a terme al barri de Les Corts.

Amb motiu de l’amistós solidari que tindrà lloc el proper 26 de febrer, tota la plantilla ha participat aquest dijous en una visita a l’escola Ausiàs March, on els dimarts i els dijous a la tarda uns 20 nens i nenes amb diferents graus de discapacitat i en risc d’exclusió social practiquen esport. Una iniciativa que té com a última finalitat la integració social a través de la pràctica esportiva.

A part de comprar entrades, també es pot col·laborar amb el programa per la diversitat de Les Corts fent una donació aquí.

“Sentíem la necessitat de col·laborar”

“Ara fa un any que la Fundació ens va explicar els diferents projectes amb què treballen i vam sentir la necessitat de col·laborar d’alguna manera i d’aquí va acabar sortint la idea de disputar un amistós solidari”, explicava el capità Sergio Lozano.

“El projecte de Les Corts ens toca molt d’aprop, és molt reconfortant veure com aquests nens i nenes són una mica més feliços quan practiquen esport i volem ajudar a La Fundació a fer créixer el projecte”, ha explicat Lozano.

El Corinthians, també implicat

El rival del Barça en l’amistós solidari serà un dels millors clubs brasilers: el Corinthians. “Són un club de referència al Brasil, un dels que té més seguidors, i un dels millors equips de futbol sala del món”, comenta Arthur. “Al Brasil m’han comentat que el partit ha despertat molta expectació, es podrà veure per televisió i serà tot un esdeveniment social perquè és un dels millors partits de futbol sala que es poden veure avui dia”, explica Arthur.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA