El Barça Lassa de futbol sala omple d’il·lusió els passadissos de l’Hospital de nens de Barcelona

Mario Rivillos, Didac Plana, Roger Serrano i Boyis han portat alegria als infants ingressats al centre per la iniciativa solidària de la Fundació ‘Nadal tot l’any’

El Barça Lassa de futbol sala ha visitat aquest matí els infants ingressats i les urgències de l'Hospital de Nens de Barcelona. Els jugadors Mario Rivillos, Dídac Plana, Roger Serrano i Boyis, acompanyats per representants de la Fundació, han compartit una estona amb aquests infants.

La visita, emmarcada dintre del programa ‘Benestar Emocional Pediàtric’ de la Fundació, i de la iniciativa solidària ‘Es Nadal tot l'any’ té com a objectiu fomentar el benestar emocional dels nens i nenes hospitalitzats mitjançant el reforç d'emocions positives. Amb aquestes visites es busca desenvolupar la capacitat d'adaptació dels infants i la seva imaginació i il·lusió perquè l'estat emocional i un entorn favorable tenen un paper clau en l'eficàcia del tractament i en la millora dels processos de recuperació dels infants.

El porter Dídac Plana i Mario Rivillos han destacat la importància que té per als jugadors i per al club participar en aquestes accions: "Sortim molt contents i realitzats. La gratitud de les famílies i els somriures dels nens ens omplen", ha explicat Plana. "Totes les accions socials que es fan des del Club, encara el fan destacar més. A tots ens fan més humans", ha ressaltat Rivillos.

Aquesta és la tercera visita de les seccions professionals del FC Barcelona a diferents hospitals de la demarcació de Barcelona aquesta temporada. L'equip de bàsquet va visitar l'Hospital Sant Joan de Déu i el d'hoquei patins, l'Hospital Germans Trias de Badalona.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA