“Totes juntes som més. Més que un club”

Les dones de la Fundació FC Barcelona, protagonistes d’un vídeo de l’entitat amb motiu del Dia Internacional de la Dona

De Yuiko Inoue, coordinadora  local dels projectes de la fundació  al Japó, fins a la Dra. Marta Segú, directora general de la Fundació FC Barcelona, nou dones protagonitzen el vídeo elaborat per la Fundació amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

“Totes juntes som més. Més que un club” és el leit-motiv d’un vídeo que té com a objectiu fer més visibles totes les dones de la Fundació FC Barcelona: educadores socials, coordinadores de programes, entrenadores i beneficiàries dels diversos projectes que la Fundació té al món. Així, hi intervenen també Beth Puigdesens, entrenadora de l’equip Fundació Barça Genuine, Ester Morillas, responsable de programes sobre diversitat, protecció i prevenció de la violència, Maite Laporta, responsable de diversitat i inclusió del FC Barcelona, Federica Minardo, educadora social de Cooperativa Prospettiva a Itàlia, Fereshteh Rafat, beneficiària del projecte SPRING finançat per la Comissió Europea a Catalunya, Eirini Lorentzatou, entrenadora del projecte de la fundació amb Organization Earth a Grècia, o Chaima Moummou, entrenadora del projecte Spring Catalunya.

Al llarg del vídeo es mostren seqüències i imatges de diversos projectes de la Fundació FC Barcelona arreu del món i de la seva metodologia socio-educativa basada en l’esport com a eina d’inclusió social i per la igualtat de gènere,  amb què es trenquen les barreres de gènere especialment a països on els drets de les dones no estan garantits.

Aquesta acció se suma a la celebració que el FC Barcelona ha fet amb motiu del Dia Internacional de la Dona sota el lema “La línia que no divideix, ens uneix” i que transforma les línies del Camp Nou, el Johan Cruyff, els camps de la Ciutat Esportiva i el Palau Blaugrana per mostrar el seu suport a l’esport femení. El compromís del Club es fa present a través del concepte “Més que gènere” que recull totes les accions per promoure el paper de la dona en el món de l’esport i de la societat en general i que posa en valor el compromís de l’Entitat amb el futbol femení en aquest cas i el rol de la dona en l’esport en general.